יותר ויותר חיפושים מתחילים ב-AI ולא בגוגל - מעל 70% מהאמריקאים, למשל, משתמשים ב-AI לחיפוש, וכ-20% מעידים שהחליפו מנוע חיפוש ראשי בשנה האחרונה, לפי הנתונים של המחקר הזה מחברת "HigherVisibility".
אפילו אם נשים בצד את מצב החיפוש באינטרנט ששולב בצ'אטGPT, או מנועי חיפוש מבוססי AI כמו פרפלקסיטי ובינג-קופיילוט -
בגוגל עצמה יותר ויותר מהחיפושים נגמרים ב"תקציר AI" האוטומטי שלה, וממש בימים אלו היא משיקה "מצב AI" שיאפשר לכל המשתמשים שלה לקבל תשובת AI שמקפלת בתוכה את תוצאות החיפוש.
אז איך משכנעים את בוטי ה-AI לדבר דווקא על המותג שלנו, ולספק לנו טראפיק לאתר?
הנושא הראשי החודש הוא AI SEO - תוצאות מחקרים של Lumat ושל Marketing AId, שחקרו אילו מותגים מגיעים לחיפושי GPT וחבריו, ואיזה לא.
חוץ מזה צללנו גם לחידושים ממטא, שמנסה להחזיר אותנו בזמן לימי פייסבוק העליזים, לזווית מבט חדשה על אינטראקציות ברשתות החברתיות - ומה זה מחקר נוירומרקטינג?
חדשות הדיגיטל מבית דה ליסט - ייעוץ והתאמת הכלים, המערכות ואנשי הדיגיטל הטובים ביותר לכל ארגון.
צפו כאן - או גללו למטה להאזנה לפודקאסט:
צה לקבל את חדשות הדיגיטל החשובות ביותר בזום לייב, עם זמן נוסף לשאלות ודיון, פעם בחודש? כאן נרשמות ונרשמים:
איך מתאימים את האתר לחיפוש AI? המאמר כאן.
כן, יש מצגת! לצפייה במצגת המלאה, עם הלינקים - כל תמונה היא למעשה לינק, לחצו כאן.
כן, יש ווטסאפ! להצטרפות לקבוצת הווטסאפ השקטה, לחצו כאן.
כן, אפשר להתייעץ! לקביעת שיחת ייעוץ קצרה עם נעמי כרמי, לחצו כאן.
להאזנה לפרק כפודקאסט, האזינו כאן או באפליקציית ההסכתים החביבה עליכם מספוטיפיי עד אפל פודקאסט וצפונה:
מי עוד רוצה לדעת את חדשות הדיגיטל לניהול שיווק? שתפו:
Comments