כמו כל שנה, גם ב-2024 חקרנו את טווחי המחירים הממוצעים של המקצוענים והמקצועניות בליסט לדרישות הכי חשובות בשיווק דיגיטל.
רפאלה גויכמן, כתבת דה מרקר, התעניינה במחקר והכינה כתבה מקיפה על המחירונים - יחד עם ראיון מעניין עם המנכ"לית שלנו, נעמי כרמי, על המגמות בשיווק הדיגיטלי נכון ל-2024.
לכתבה המקורית בדה מרקר (למנויים) לחצו כאן.
והנה הכתבה:
אפשר להתייעץ איתך? כן.
לסיום נזכיר שאנחנו יודעות את כל זה כי העבודה שלנו היא להתאים לכם את כלי ואנשי הדיגיטל הכי טובים, לכל מטרה.
ווטסאפו לנו, או קבעו שיחה אישית!
Comments