גוגל כבר שנתיים נערכת ליום שאחרי הקוקיז, והחודש היא התחילה לגלגל את המהפיכה הזו. מה זה אומר, בשורה התחתונה? איך זה משפיע על השיווק הדיגיטלי - ואיך מנהלות ומנהלי שיווק יכולים להיערך כבר היום?
עדכון מתאריך 3.12.23: גוגל השיקה כלי חדש למפרסמים, "Google Ads Data Manager", שמאגד את כל המידע שנצבר באתר המותג ("עוגיות צד א'") יחד, ומאפשר לפרסם למשתמשים שאנחנו יודעים שביקרו באתר שלנו בקלות רבה יותר.
הוידאו - מתוך הזום החודשי של "חדשות הדיגיטל לניהול שיווק", מבית דה ליסט ודיגיטאלנט. להרשמה לזום החודשי.
כן, יש ווטסאפ! להצטרפות לקבוצת הווטסאפ השקטה, לחצו כאן.
תגובות