top of page

עושים זאת נכון: ניהול ספקים דיגיטליים

תוצאות או תירוצים? איך מודדים באמת את ספקי הדיגיטל 

15.4.24 || 10:30 || 75 ש"ח + מע"מ 

להרשמה
כמה מהכסף בקמפיינים שלך הולך לבוטים ופייקים? כמה מהעבודה ברשתות החברתיות באמת שוות את ההשקעה? ומה עם האתר? למה הוא לא מביא עוד לידים ומכירות? 

בוובינר ממוקד נלמד כלים פשוטים למדידת ספקי ומהלכי השיווק הדיגיטלי. כי רק כשיודעים למדוד - אפשר לשפר באמת את התוצאות ולהפסיק עם התירוצים.
הי, אני נעמי כרמי, ואחרי 18 שנה בניהול דיגיטל הפכתי לצומת: אני זו שבודקת ובוחנת מאות ספקי שיווק דיגיטל, בשביל חברות, סטארטאפים ועסקים. 

הצומת הזו גילתה לי כאב שלא צפיתי: עד כמה קשה להבין איך למדוד ולנהל ספקי דיגיטל - בלי ללמוד דיגיטל בעצמך. 

בוובינר הזה, בשעה אחת בזום, נקבל כלים יעילים למדידה של ספקי שיווק דיגיטל, בדגש על רשתות חברתיות (קידום אורגני) וקמפיינים (קידום ממומן).

 
מה נלמד?
✅ מה חשוב למדוד - ולא חשבת על זה?
 איך מקבלים את המדדים החשובים בקלות?

✅איך לנהל טוב יותר ספקים ומהלכים בעזרת המדדים האלה

15.4.24 || 10:30 || 60 דקות + זמן שאלות

עלות: 75 ש"ח + מע"מ 

(כן, תהיה הקלטה, אבל בה לא יהיה זמן שאלות...)
Untitled design (4).gif
bottom of page